Ovostar Union

Прагнемо. Діємо. Досягаємо.


Прес-релізи

25 жовтня 2017

Операційні результати за 9 місяців, що закінчились 30 вересня 2017 року

Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі по тексту, “Компанія”), вертикально інтегрована холдингова компанія, один з провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, оголошує операційні результати за девять місяців, що закінчились 30 вересня 2017 року.

Станом на 30 вересня 2017 року загальне поголів’я Компанії зросло на 8%, у порівнянні із аналогічним періодом попереднього року, та становило 7,9 млн голів. Поголів’я курей-несучок  за той же період зросло на 15% до 6,8 млн голів.

За дев’ять місяців 2017 року обсяг виробництва зріс на 16% порівняно із аналогічним періодом попереднього року та склав 1 246 млн яєць. Відповідно обсяг реалізації яєць збільшився на 8% до 829 млн шт. Внаслідок реалізації Компанією своєї стратегії із розширення експорту, обсяг експортованих яєць зріс на 47% порівняно із аналогічним періодом минулого року: із 237 до 350 млн шт, що на звітну дату складає 42% загального обсягу реалізації. У звітному періоді середня ціна реалізації була на 8% вищою, ніж у відповідному періоді попереднього року та становила 1,33 грн/шт.

У звітному періоді обсяг переробки яєць збільшився на 24% у порівнянні із аналогічним періодом попереднього року та становив 380 млн яєць. Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів збільшився на 36% до 2 076 тон, а обсяг реалізації рідких – знизився на 8% до 6 015 тон. Реалізація сухих яєчних продуктів на експорт зросла на 47%, її обсяг склав 1 407 тон (частка в загальному обсязі реалізації становила 68%), у той час, як той же показник для рідких яєчних продуктів збільшився на 34% і дорівнював 2 444 тони ( частка у загальному обсязі реалізації – 41%). У порівнянні із аналогічним періодом минулого року середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів зменшилася на 12% до 107,89 грн/кг; середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів зросла на 8% до 30,53 грн/кг.

Коментар Генерального Директора Компанії Бориса Бєлікова:

“Стратегія, спрямована на розширення експорту, та злагоджена командна робота дозволили Компанії отримати дозвіл на постачання на ринок країн ЄС не тільки яєчних продуктів, а й яєць у шкарлупі.

Керівництво Компанії у цілому задоволено операційними результатами роботи за 9 місяців 2017 року та сподівається на досягнення гарних показників за результатами року”.

 

Примітка: Всі ціни вказані без ПДВ


Інформуємо Вас…

Інформуємо Вас…

 

Архів прес-релізів