Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі “Компанія”), вертикально інтегрована холдингова компанія, один із провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, оголошує свої фінансові результати за перше півріччя, що закінчилось 30 червня 2016 року.
Виручка, валовий прибуток і валова маржа
У першій половині 2016 року виручка Компанії збільшилась на 3% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року до 34.4 млн USD (1 півріччя 2015: 33.5 млн USD). Валова виручка зменшилась на 17% до 11.8 млн USD з 14.2 млн USD, відповідно, показник валової маржі склав у 34%. Виручка від експортних продажів за звітний період збільшились на 50%, а її частка у загальному об’ємі продажів Компанії склала 37%.
Операційний прибуток, EBITDA і грошовий потік від операційної діяльності
За 6 місяців 2016 року операційний прибуток знизився на 37% до 9.4 млн USD через зростання витрат на збут, пов’язаного зі збільшенням експортних продажів, а також зі значним зниженням прибутку від спережиму ПДВ внаслідок змін до податкового законодавства. EBITDA зменшилась на 34% до 10.6 млн USD (1 півріччя 2015: 15.9 млн USD), а маржинальність показника склала 31% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Операційний грошовий потік Компанії склав 12.1 млн USD (1 півріччя 2015: 12.7 млн USD).
Чистий прибуток і трансляційні різниці в зв’язку із переведенням в валюту презентації
За січень-червень 2016 року чистий прибуток склав 9.1 млн USD (1 півріччя 2015: 15.9 млн USD). У зв’язку з девальвацією української гривні, трансляційні різниці Компанії за звітний період склали 3.2 млн USD.
Генеральний директор Ovostar Union Борис Бєліков зазначив:
“Менеджмент ГК «Овостар Юніон» задоволений операційними та фінансовими результатами, яких Компанії досягла у першому півріччі 2016 року. За звітний період експортна виручка збільшилась на 50% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Ми особливо раді зазначити, що частка Європейського Союзу у загальній виручці Компанії склала 9% завдяки зростанню об’ємів поставок рідких яєчних продуктів до країн ЄС. Компанія продовжує дотримуватись стратегії органічного зростання, яка є міцною основою для досягнення хороших результатів у майбутньому.”