Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі “Компанія”), вертикально інтегрована холдингова компанія, один із провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, оголошує свої фінансові результати за три місяці, що закінчились 31 березня 2015 р.

Виручка, валовий прибуток і валова маржа

В 1 кварталі 2015 р українська валюта зазнала девальвації в 2.4 рази у порівнянні із аналогічним періодом попереднього року, з 8.86 до 21.12 грн за долар. У зв’язку із цим, в звітному періоді відбулось скорочення виручки в доларовому вираженні на 11% до $17.1 млн (1 кв. 2014 р: $19.1 млн). Валовий прибуток за цей період знизився на 12% до $8.0 млн з $9.1 млн, при цьому маржинальність за валовим прибутком практично не змінилась у порівнянні із попереднім роком і склала 47%. Доля експорту збільшилась на 56% і досягла 25% від загальної виручки в звітному періоді.

Операційний прибуток, EBITDA і грошовий потік від операційної діяльності

За 3 міс. 2015 р операційний прибуток збільшився на 3% до $8.3 млн з $8.1 млн. Збутові і адміністративні витрати скоротились на 48% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року до $0.6 млн. В межах спеціального режиму ПДВ в 1 кварталі 2015 р. було отримано $1.1 млн іншого операційного прибутку. EBITDA склала $8.8 млн (1 кв. 2014 р: $9.2 млн), при цьому маржинальність за EBITDA зросла з 48% до 52%. Чистий грошовий потік від операційної діяльності в першому кварталі 2015 р збільшився до $7.8 млн з $7.2 млн в 1му кварталі 2014 р.

Чистий прибуток і трансляційні різниці в зв’язку із переведенням в валюту презентації

За 3 міс. 2015 р чистий прибуток збільшився на 16% до $9.1 млн (1 кв. 2014 р: $7.9 млн). В зв’язку із девальвацією гривні в 1 кварталі 2015 р, Компанія відобразила в капіталі від’ємні трансляційні різниці в розмірі $32.4 млн.

Генеральний директор Ovostar Union Борис Бєліков зазначив:

Менеджмент Компанії задоволений фінансовими результатами, що були досягнені в першому кварталі цього року. Не дивлячись на суттєву девальвацію національної валюти, нам вдалось показати достатньо високі результати. Це відбулось завдяки збільшенню об’ємів виробництва яєць на 21%, а також суттєвому збільшенню експортної виручки, що склала 25% від загального об’єму продажів.”