Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі за текстом – “Компанія”), вертикально інтегрована холдингова компанія, один із провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, повідомляє про операційні результати своєї діяльності за перше півріччя, що закінчилося 30 червня 2018 року.

Станом на 30 червня 2018 року загальне поголів’я Компанії складало 7,4 млн (у 2017: 7,9 млн), а поголів’я несучки – 6,2 млн (у 2017: 6,7 млн). Динаміка обумовлена переважно технологічною заміною поголів’я.

У першому півріччі 2018 р. обсяг виробництва яйця становив 787 млн шт. (-3% у порівнянні із аналогічним періодом 2017 р.), у той час як обсяг продажів зріс на 31% до 679 млн шт. Обсяг експорту збільшився на 58% та досяг 294 млн шт., що становило 43% загального обсягу продажів яйця. Середня ціна реалізації яйця зросла на 43% та становила 1,856 грн/шт.

У звітному періоді було перероблено 280 млн яєць (+18% у порівнянні із 1-м півріччям 2017 року). Обсяг виробництва сухих та рідких яєчних продуктів становив 1 659 тонн (+12%) та 6 071 тонну (22%) відповідно.

Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів склав 1 382 тонни (+18%), з яких 980 тонн, або 71% було експортовано (+30% у порівнянні із 1-м півріччям 2017 р.).

Обсяг реалізації рідких яєчних продуктів збільшився на 21% та становив 5 867 тонн, 50% з яких (2 904 тонни) було реалізовано на експорт, що на 58% перевищило аналогічний показник за 6 місяців 2017 року.

Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів зросла на 22% до 132,98 грн/кг; середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів зросла на 31% та становила 39,4 грн/кг.

Коментар Генерального директора Компанії Бориса Бєлікова:

«Компанія продовжила свою роботу над розширенням експортних ринків та укріпленням своїх позицій на внутрішньому ринку, що позитивно відобразилося на ключових операційних показниках. Загалом менеджмент задоволений результатами роботи за шість місяців 2018 року».

Примітка. Всі ціни вказані без ПДВ.