Ovostar Union N.V. (WSE: OVO), (далі по тексту, «Компанія»), вертикально інтегрована холдингова компанія, один з провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, оголошує операційні результати діяльності за дев’ять місяців, що закінчились 30 вересня 2015 р.

Станом на 30 вересня 2015 р загальне поголів'я Компанії зросло на 15% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 6.1 млн голів. Поголів'я курки-несучки зросло на 12% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 4.9 млн голів.

За дев’ять місяців 2015 р обсяг виробництва яєць зріс на 20% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 888 млн яєць. Обсяг реалізації яєць збільшився на 33% до 656 млн яєць. При цьому, за звітний період експорт яєць в натуральному обсязі збільшився в 2.3 рази в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, з 74 до 172 млн шт, в той час, як частка експорту в загальному обсязі реалізації яєць склала 26%. Середня ціна реалізації яйця за перших три чверті 2015 р зросла на 65% до 1.25* грн/шт порівняно з 0.76* грн/шт в аналогічному періоді попереднього року.

За звітний період обсяг переробки яєць зріс на 8% до 250 млн шт в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Оскільки Компанія продовжує розширяти географію експорту, об’єм реалізації сухих яєчних продуктів збільшився на 14% у порівнянні із аналогічним періодом попереднього року до 1 355 тон (при цьому частка експорту в реалізації сухих яєчних продуктів досягла 51%). В свою чергу, об’єм реалізації рідких яєчних продуктів знизився на 5% у порівнянні із аналогічним періодом попереднього року до 4 280 тон. Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів зросла в 1.8 рази в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року до 103.20* грн/кг; середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів зросла на 49% до 25.18* грн/кг.

Інвестиційна програма

Реалізація інвестиційної програми продовжується на виробничому комплексі Ставище. Будівництво п’ятого пташника було закінчене в вересні 2015 р.

Генеральний директор Компанії Борис Бєліков прокоментував:

“Дотримуючись стратегії органічного зростання, Компанія продовжує впевнено нарощувати власні виробничі потужності. Із задоволенням можу зазначити, що Компанії вдалося більше ніж у два рази збільшити відвантаження на експорт. Стабільно високий попит на нашу продукцію запевняє у доцільності майбутнього приросту обсягів виробництва”.

* Всі ціни в даному прес-релізі вказані без ПДВ (20%)