Ovostar Union N.V. (WSE: OVO), (далі по тексту, «Компанія»), вертикально інтегрована холдингова компанія, один з провідних виробників яєць і яєчних продуктів в Україні, оголошує операційні результати діяльності за дев’ять місяців, що закінчилися 30 вересня 2016 року.

Станом на 30 вересня 2016 року загальне поголів'я Компанії зросло на 19% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 7.2 млн голів. Разом з цим, поголів'я курки-несучки зросло на 22% за той самий період до 6.0 млн голів.

За 9 місяців 2016 року обсяг виробництва яєць зріс на 21% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 1 078 млн яєць. Відповідно, збільшився і обсяг реалізації яєць на 17% до 766 млн яєць. Завдяки сталому фокусу на розвиток експортних ринків, експорт яєць зріс на 38% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року, з 172 до 237 млн яєць. Частка експорту в загальному обсязі реалізації яйця склала 31%. Середня ціна реалізації яєць за звітний період залишилася на рівні ціни за аналогічний період 2015 року та склала 1.23 грн/шт.

За січень-вересень 2016 року обсяг переробки яєць зріс на 23% до 307 млн яєць у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Об’єм реалізації рідких яєчних продуктів зріс на 53% до 6 550 тон. Внаслідок зростаючого попиту зі сторони країн ЄС частка експорту у загальному об’ємі реалізації рідких яєчних продуктів досягла 28%. В свою чергу, об’єм реалізації сухих яєчних продуктів збільшився на 12% до 1 522 тон, з яких частка експорту склала 63%. Середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів зросла на 13% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року до 28.35 грн/кг; середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів зросла на 19% до 123.22 грн/кг.

Інвестиційна програма

Реконструкція потужностей з утримання курки-несучки на виробничому комплексі Ставище триває. Інвестиційна програма реалізовується згідно з планом.

Генеральний директор Компанії Борис Бєліков прокоментував:

«Менеджмент Компанії задоволений темпами приросту виробництва і експортних продажів, незважаючи на досить складну економічну ситуацію в Україні. На додаток до стабільного попиту на нашу продукцію, позитивна динаміка цін на внутрішньому ринку дає впевненість досягнути хороших результатів в 2016 році.»

Примітка: Всі ціни в даному прес-релізі вказані без ПДВ