Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі "Компанія"), вертикально-інтегрований агропромисловий холдинг, один із провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, оголошує операційні результати ГК "Ovostar Union" (Україна) за перше півріччя 2011 року.

Поголів’я

Станом на 30 червня 2011 року, загальне поголів’я становило 2,46 млн. птахів, у тому числі 1,92 млн. курей-несучок (порівнюючи із 1,91 млн. у І-му півріччі 2010 року).

Виробництво яєць

У першій половині 2011 року виробництво яєць курячих харчових збільшилося на 15,5% до 291 млн., у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року. У І та ІІ кварталах Компанія виробила 143 млн. і 148 млн. штук яєць відповідно. Зростання в основному відбулося за рахунок зниження середнього віку поголів’я, підвищення операційної ефективності і збільшення кількості курей-несучок.

У першій половині 2011 року обсяг реалізації курячих яєць збільшився на 38% в натуральному вираженні до 230 млн. у порівнянні з першою половиною 2010 року. За вказаний період середня ціна реалізації яйця курячого харчового склала 0,582 грн. за 1 яйце (без урахування ПДВ), що на 5,2% більше, порівнюючи із минулим роком.

Відповідно до стратегії диверсифікації каналів реалізації продукції та завдяки сприятливому зовнішньому попиту, у першому півріччі 2011 року Компанія реалізувала на експорт 54 млн. штук курячих яєць, що становить у 2,4 рази більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Виробництво яєчних продуктів

У першій половині 2011 року завод яєчних продуктів «Овостар» переробив 84 млн. курячих яєць, що на 28% більше у порівнянні з І-м півріччям минулого року.

У першій половині 2011 року Компанія реалізувала 658 т сухих та 1 668 т рідких яєчних продуктів. Середня відпускна ціна сухих яєчних продуктів становила 37,60 грн. за кг (без урахування ПДВ), а рідких яєчних продуктів – 12,50 грн. за кг (без урахування ПДВ), порівнюючи із 38,44 грн. за кг (без урахування ПДВ) і 10,88 грн. (без урахування ПДВ) відповідно, за аналогічний період 2010 року.

За вказаний період Компанія експортувала 80 т сухих яєчних продуктів (порівнюючи із 75 т експортованих сухих яєчних продуктів у І-му півріччі 2010 року).

Інвестиційна програма

Реалізація інвестиційної програми здійснюється відповідно до графіку. Реконструкцію пташника № 17, що знаходиться на Васильківській виробничій площадці, на даний момент завершено на 85%. Близько 80% обладнання для пташника № 17, виробництва німецької компанії Salmet, вже встановлено.

Інше

Протягом першої половини 2011 року, Компанія продовжила розширення внутрішньої клієнтської бази та наповнення асортиментного продуктового портфелю (зокрема, виведено новий продукт – "Біо яйця"). Компанія зміцнила комерційні взаємовідносини із найбільшими українськими торгівельними мережами, вивівши на ринок чотири нових продукти у сегменті Private Label – для провідних національних мереж "Фуршет", "Велика Кишеня", “Еко” та “Караван” (дві останні торгові мережі – нові партнери Компанії за вказаним напрямком).

У квітні 2011 року Компанія отримала нагороду "Аграрна еліта Україні" за значний внесок у розвиток птахівництва України та високу якість продукції.

З інвестиційних питань звертайтеся:

Катерина Павловська

ГК «Ovostar Union»

Старший спеціаліст інвестиційного департаменту

Тел.: +38 050 411 33 37

E-mail: e.pavlovskaya@invest.ovostar.ua