Ovostar Union Public Company Limited (WSE: OVO), (далі за текстом «Компанія»), вертикально інтегрована холдингова компанія, один із провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, повідомляє про операційні результати за шість місяців, що закінчилися 30 червня 2019 року.

Станом на 30 червня 2019 р. загальне поголів’я Компанії збільшилося на 2% у порівнянні із аналогічним періодом минулого року та становило 7,6 млн (2018: 7,4 млн). Поголів’я несучки зросло на 6% та досягло показника 6,5 млн (2018 р.: 6,2 млн).

У першому півріччі 2019 р. було вироблено 782 млн шт яйця (2018: 787 млн), з яких обсяг реалізації становив 610 млн шт. (2018: 679 млн шт.). Зменшення продажів на 10% пов’язано із суттєвим скороченням трейдінгових операцій у звітному періоді. Обсяг експорту за перше півріччя зріс на 14% та сягнув 335 млн шт., що становить 55% загального обсягу продажів яйця (2018: 294 млн шт. та 43% відповідно). Середня ціна реалізації яйця зменшилася на 8% рік до року та становила 0,063 дол.США/шт. (2018: 0.069 дол.США/шт.).

У звітному періоді було перероблено 293 млн яєць (+5% у порівнянні із першим півріччям 2018 г.). Обсяг виробництва сухих та рідких продуктів становив 1 525 тонн (-8%) та 7 214 тонн (+19%) відповідно.

Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів становив 1 030 тонн (-25% рік до року), із яких 714 тонн, або 69%, було реалізовано на експорт (2018: 980 тонн та 71% відповідно).

Обсяг реалізації рідких яєчних продуктів збільшився на 20% рік до року та становив 7 035 тонн, 49% з яких (3 481 тонни) було экспортовано, що на 20% перевищило аналогічний показник за 6 місяців 2018 року (2018: 2 904 тонни та 50% відповідно).

Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів зменшилася на 8% рік до року, до позначки 4,59 дол.США/кг (2018: 4,97 дол.США/кг), а середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів – на 3%, до 1,43 дол.США/кг (2018: 1,47 дол.США/кг).

Коментар Генерального директора компанії Бориса Бєлікова:

«Значне зниження цін реалізації у першому півріччі 2019 року створило несприятливі умови як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. Компанія оперативно реагує на кон’юнктуру та відповідно корегує плани виробництва та продажів. Загалом, менеджмент вважає операційні результати перших двох кварталів задовільними».

Примітка. Всі ціни вказані без ПДВ.