Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі по тексту, “Компанія”), вертикально інтегрована холдингова компанія, один з провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, оголошує операційні результати за перший квартал, що закінчився 31 березня 2016 року.

Станом на 31 березня 2016 року загальне поголів’я Компанії зросло на 22% порівняно з аналогічним періодом попереднього року та склало 6.8 млн голів. В свою чергу, поголів’я курки-несучки за той же період збільшилось на 26% до 5.6 млн голів.

За звітний період обсяг виробництва яєць зріс на 15% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 317 млн шт. Обсяг реалізації яєць залишився на тому ж рівні та склав 201 млн шт, при цьому кількість реалізованих на експорт яєць зросла на 57%, з 44 до 69 млн шт. Середня ціна реалізації яйця за період зросла на 28% до 1.518 грн/шт у порівнянні з 1.185 грн/шт у першому кварталі 2015 року.

У першому кварталі 2016 року обсяг переробки яєць зріс на 19% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року та склав 94 млн яєць. Внаслідок розвитку ЄС як експортного ринку та зростаючий попит на рідкі яєчні продукти, обсяг реалізації рідких яєчних продуктів збільшився на 65% до 2 257 тон. В свою чергу, обсяг реалізації сухих яєчних продуктів склав 406 тон, з яких 183 тони були реалізовані на експорт. Середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів збільшилась на 30% та склала 30.96 грн/кг; середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів за той же період зросла на 35% до 132.76 грн/кг.

Інвестиційна програма

Станом на середину квітня 2016 року Компанія завершила стадію 1 поточної інвестиційної програми та перейшла до реалізації стадії 2.

Генеральний Директор Компанії Борис Бєліков зазначив:

“Менеджмент Компанії задоволений темпом реалізації інвестиційної програми та операційними результатами за перший квартал 2016 року. Ми продовжуємо розвивати експортні ринки та впроваджувати інноваційні рішення для індустріального птахівництва”.

Примітка: Всі ціни вказані без ПДВ