Ovostar Union N.V. (WSE: OVO) (далі по тексту, «Компанія»), вертикально інтегрована холдингова компанія, один з провідних виробників яєць та яєчних продуктів в Україні, оголошує операційні результати за перший квартал, що закінчився 31 березня 2017 року.

Станом на 31 березня 2017 року загальне поголів’я Компанії зросло на 14% порівняно з аналогічним періодом попереднього року та склало 7.7 млн голів. В свою чергу, поголів’я курки-несучки за той же період збільшилось на 18% до 6.7 млн голів.

За звітний період обсяг виробництва яєць зріс на 28% порівняно з аналогічним періодом попереднього року до 404 млн шт. Обсяг реалізації яєць збільшився на 37% та склав 276 млн шт, при цьому кількість реалізованих на експорт яєць зросла на 18% до 82 млн шт, внаслідок чого частка експорту в обсязі реалізації склала 30%. Середня ціна реалізації яйця за період знизилась на 8% до 1.400 грн/шт.

У першому кварталі 2017 року обсяг переробки яєць зріс на 5% у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року та склав 99 млн яєць. Обсяг реалізації сухих яєчних продуктів збільшився на 36% до 553 тонн, при цьому кількість на експорт зросла на 83% до 336 тонн, внаслідок чого частка експорту в обсязі реалізації сухих яєчних продуктів склала 61%. Обсяг реалізації рідких яєчних продуктів знизився на 7% до 2 090 тонн, з яких 537 тонн або 26% обсягу було реалізовано на експорт. Середня ціна реалізації сухих яєчних продуктів за звітний період знизилась на 7% до 117.63 грн/кг; середня ціна реалізації рідких яєчних продуктів збільшилась на 4% та склала 32.18 грн/кг.

Генеральний директор Компанії Борис Бєліков прокоментував:

«Слідуючи стратегії розвитку експортних ринків, менеджмент радий зазначити, що Компанії вдалося збільшити обсяг експорту яєць на 18% незважаючи на обмеження на імпорт, введені низкою країн у зв’язку з випадками пташиного грипу на півдні та заході України впродовж грудня 2016 – січня 2017. Ми продовжуємо розширювати географію наших продажів».

Примітка: Всі ціни вказані без ПДВ