Ми використовуємо файли cookie, щоб ти мiг отримати бiльше вiд нашого сайту. Продовжуючи перегляд цього веб-сайту, ти погоджуєшся на використання файлiв cookie.

Про нас

Історія

2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
З метою консолідації активів Групи в Нідерландах зареєстровано холдингову компанію Ovostar Union N.V. 29 червня 2011 року група компаній «Овостар Юніон» здійснила IPO на Варшавській фондовій біржі. Продано 1,5 млн акцій (25 % від капіталу компанії), сума IPO склала 93 млн польських злотих (PLN).
Побудовано маслозавод із виробництва кормових добавок.
Завершено перший етап заявленої у процесі IPO інвестиційної програми 2011-2012 років вартістю $ 46,5 млн. Із них $ 31 млн було залучено у результаті IPO, $ 15,5 млн — за рахунок реінвестування прибутку. Здійснено комплексну модернізацію, яка дала змогу майже удвічі збільшити виробничі потужності. Поголів'я несучки — 3,1 млн. Реалізація яєць — 445 млн шт. Неаудована виручка — 482 млн грн.
Завод «Овостар» отримав сертифікат FSSC 22000, прийнятий GFSI (Global Food Safety Initiative). Завершено реконструкцію виробничого комплексу у с.Крушинка Васильківського району Київської області, виробничі потужності з утримання несучки збільшено до 5,4 млн птахомісць. Розширено потужності з переробки яйця до 2 млн яєць на день. Потужності з утримання батьківського поголів'я збільшилися до 88 тис. птахомісць, із вирощування молодняка птиці — до 1,66 млн птахомісць, потенціал інкубатора збільшився до 1 млн місць одноразової закладки. Виробничі потужності комбікормового заводу зросли до 56 тонн комбікорму на годину, потужності зі зберігання зерна на елеваторі — до 29 тис. тонн одночасно. Загальне поголів'я птиці приросло на 19 % — до 5 млн голів. Поголів'я курки-несучки збільшилось на 24 % — до 3,9 млн голів, а обсяг реалізації яєць — на 32 %, тобто до 585 млн шт. Неаудована виручка склала 652 млн грн.
Введено в експлуатацію пташник для курки-несучки на 326 тис. птахомісць і пташник для батьківського поголів'я на 29 тис. птахомісць у с. Ставище. Обсяг реалізації яєць за рік збільшився на 25 % — до 733 млн яєць, при цьому експорт зріс утричі — з 30 до 89 млн шт. Загальне поголів'я птиці приросло на 12 % — до 5,6 млн, поголів'я несучки — на 15 % — до 4,4 млн. Розпочато експорт яєчних продуктів в країни Європейського Союзу.
Загальне поголів'я «Овостар Юніон» зросло на 16 % — до 6,5 млн, поголів'я несучки — на 20 % і склало 5,3 млн голів. Чистий прибуток склав $ 31,9 млн. Відкрито торгове представництво в ЄС (Ovostar Europe, Латвія).
Для утримання птиці почали використовуватися клітки, що відповідають вимогам Directive:1999/74/EC. Виручка збільшилася на 3 % — з $ 75,6 до $ 77,7 млн. Показник EBITDA компанії склав $ 24,1 млн.
«Овостар Юніон» отримав дозвіл на експорт яєць класу «А» до Європейського Союзу. Компанія першою на українському ринку почала виробництво ферментованого термостабільного жовтка. Загальне поголів'я збільшилося на 1,7 % і склало 7,69 млн голів, а обсяг виробництва яєць зріс на 12 % — до 1659 млн шт.
Відкрито торгове представництво компанії на Близькому Сході (OAE Food Trade FZE, Дубаї, ОАЕ). Материнська холдингова компанія змінила юрисдикцію з Нідерландів на Кіпр для оптимізації структури Групи. На Ставищанському виробничому майданчику побудовано два нові пташники, встановлено сортувальну машину MOBA Omnia-РХ700 потужністю 252 тис. яєць на годину. Загальний обсяг інвестицій у розвиток виробничих майданчиків Групи сягнув $ 17,6 млн. Зібрано 1,6 млрд яєць, поголів'я несучки склало 6,4 млн. Внутрішні продажі зросли на 19 %, експорт — на 11 %. Дохід групи за підсумками року склав $ 125 млн (зростання на 27 %), а чистий прибуток — $ 17,5 млн.
Продукція «Овостар Юніон» користується попитом у споживачів 55 країн світу — на ринках ЄС, Близького Сходу, Південно-Східної Азії та Африки. Управління експортними продажами компанія здійснює через власні торгові представництва у Латвії та ОАЕ. Вертикально інтегроване виробництво «Овостар Юніон» починається із виготовлення кормів рослинного походження і завершується розвиненою дистриб'юторської структурою продажів.

Місія та цінності

Місія

Ми працюємо і вдосконалюємося, щоб виробляти якісні, екологічно чисті і здорові продукти харчування для зростаючого населення планети

Стратегія

Наша головна мета — зміцнення позицій компанії як провідного виробника високоякісної брендованої продукції за рахунок подальшого розвитку брендів "Ясенсвіт" та "Овостар", а також посилення вертикальної інтеграції.

01

Сталий розвиток

02

Прозорість виробництва продуктів харчування

03

Посилення експортних позицій, зокрема відкриття виробничих потужностей за кордоном

04

Підвищення ефективності виробництва

05

Збільшення вартості акцій Групи компаній

06

Створення нових технологій і продуктів із доданою вартістю

image

Цінності

01

Першість і сталий розвиток

02

Якість і безпечність продуктів

03

Інновації та лідерство

04

Бездоганний сервіс і підтримка клієнтів

05

Партнерство й клієнтоорієнтованість

06

Розвиток і підвищення кваліфікації співробітників

image

Продуктовий цикл

image
«Овостар Юніон» створив вертикально інтегроване виробництво яєць і яєчних продуктів, що одночасно забезпечує економічну операційну ефективність і дотримання світових стандартів безпечності та якості продуктів харчування. Виробничий цикл починається із виготовлення рослинних кормів і завершується розвиненою дистриб'юторської структурою продажів. Свіжість продукції є перевагою компанії. Всі виробничі майданчики розташовані в центральній частині України на відстані не більше 130 км один від одного. З моменту збирання яйця до його розподілу каналами збуту минає менше доби — це стандарт «Овостар Юніон».
image
Птахофабрики «Ясенсвіт» і завод яєчних продуктів «Овостар» успішно пройшли аудит Єврокомісії та Bureau Veritas. Це дало змогу компанії стати великим експортером українського яйця і яєчних продуктів до ЄС. Виробництво сертифіковане за міжнародними системами управління якістю та харчовою безпекою ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 (HACCP) і FSSC 22000 та схвалено Global Food Safety Initiative. Продукція також має сертифікат Halal. «Овостар Юніон» — єдиний в Україні виробник, який використовує для утримання птиці клітки, що відповідають вимогам Directive:1999/74/ЄC.
image
Сортувальні цехи потужністю 400 тис. яєць на годину з машинами останнього покоління NABEL і MOBA гарантують щоденне виробництво 5 млн яєць для споживачів. Усе зроблено для того, щоб якісне і здорове куряче яйце — один із базових продуктів харчування — було доступне якомога більшій кількості людей.