Ці мовні версії вже з'явилися на продуктовому сайті компанії ovostar.global, орієнтованому на поставки яйця і яєчних продуктів для В2В покупців на експорт і по Україні. До нововведення на сайті функціонували англійська, українська та російська мови.

“Іспанська — четверта на планеті мова за кількістю людей, що нею говорять, вона знайома 538 мільйонам. Відразу за нею йдуть французька, 277 мільйонів, і арабська — 274 мільйони*. Клієнтоорієнтованість завжди була у ДНК нашої компанії, і ми продовжуємо втілювати її у справах”, — прокоментував Курт Россі, директор з розвитку експортних ринків Групи компаній “Овостар Юніон”.

Продуктова інформація, доступна покупцям на сайті ovostar.global, включає як технічні і призначені для користувача харатеристики, так і рекомендації щодо застосування продукції компанії для промислових виробників продуктів харчування.

“Овостар Юніон” — єдиний український виробник курячого яйця, що розвиває продуктові брендові медіа-платформи, і перший, хто системно будує експортні операції за межами України.

Сьогодні продукція “Овостар Юніон” затребувана серед споживачів з понад 50 країн світу — на ринках ЄС, Близького Сходу, Південно-Східної Азії та Африки. Обсяг експорту яйця у 2019 році склав 525 млн. шт. або 46% від загального обсягу реалізації. Що ж стосується продуктів із доданою вартістю, то тут експортна складова ще вища: у минулому році вона склала 2,06 тис. тонн або 74% від загального обсягу реалізації сухих яєчних продуктів і 6,51 тис. тонн або 47% — від обсягу реалізації рідких яєчних продуктів. У 2019-му році “Овостар Юніон” першим поставив на експортні ринки формат замороженої рідкої яєчної продукції, що дозволило споживачам віддалених територій отримувати якісний яєчний продукт, а омлетна суміш була представлена ув числі трендових продуктів харчування у спеціальній Future Zone на виставці Gulfood 2020. Управління експортними продажами компанія здійснює через власні торгові представництва у Латвії та ОАЕ.

“Овостар Юніон” — один з небагатьох в Україні виробників, що використовує для утримання птиці клітки у відповідності до вимог Directive:1999/74/EC.

У грудні 2019 року компанія стала першим серед великих українських виробників, хто впровадив стандарти barn і free range. У продукції є дозвіл на експорт до ЄС, сертифікати Kosher і Halal, а у 2020 році “Овостар Юніон” пройшов аудит на відповідність новій версії системи управління харчовою безпекою FSSC 22000 v.5 (HACCP) і взяв участь у програмі Союзу птахівників України з утримання птиці без застосування антибіотиків.

*Дані 2019 року, джерело — Statista
https://www.statista.com/statistics/266808/the-mos...