"Брендам-довгожителям час від часу необхідний ребрендинг, адже світ змінюється, і потрібно відповідати на візуальні коди сучасності, — коментує директор з маркетингу "Овостар Юніон" Світлана Новікова. — Наш споживач поспішає назустріч новим технологіям і здоровому способу життя, при цьому поважає сімейні традиції і просто любить жити".

Оновлений фірмовий стиль "ЯСЕНСВІТ" простіший і яскравіший, що забезпечує продукту кращу видимість на полиці магазину. "Все, щоб покупцеві було зручно знайти улюблений продукт і забрати його у візок", — говорить Світлана. Нова упаковка виконана у червоно-зелено-білих кольорах.

яйця ЯСЕНСВІТ

Але основа бренду залишилася незмінною: "Яйце, як воно є". Це передає натуральність і якість продукту — також незмінний стандарт виробника. "Ми змінюємо упаковку, а якість продукції залишається без змін. ЯСЕНСВІТ. Натурально. Безпечно. Якісно", — під таким гаслом ведеться оновлена комунікація бренду.

Був випущений рекламний ролик "ЯСЕНСВІТ оновлюється!", який розповідає споживачеві про ребрендинг.

А також серія 15- і 5-секундних роликів "Якщо яйце, то ЯСЕНСВІТ", ідея якого в тому, що де б не знаходилася стрілка годинника, підкріпитися з "ЯСЕНСВІТ" — хороша ідея, бо яйце під цим брендом — це завжди смачно, корисно й поживно.

Новий сайт yasensvit.ua дає більше інформації споживачеві про переваги торгової марки "ЯСЕНСВІТ", знайомить з розмаїттям продуктової лінійки, розповідає про те, чому яйце, як виключно здоровий і натуральний продукт, незамінне у раціоні сучасної людини, а також пропонує швидкі і рактичні рецепти збалансованого харчування.

сайт бренду ЯСЕНСВІТ

Нагадаємо, у 2001 році група компаній "Овостар Юніон" першою вивела на ринок яйце в індивідуальній брендованій упаковці під торговою маркою "ЯСЕНСВІТ". Згідно з дослідженням "ТОП-100. Найдорожчі національні торгові марки/українські бренди" за версією Нового Часу і MPP Consulting за 2019 рік, ТМ “ЯСЕНСВІТ” є найрейтинговішим брендом яйця в Україні.

Група компаній "Овостар Юніон" — вертикально інтегрована публічна холдингова компанія. У 2019 на птахофабриках "Овостар Юніон" зібрано 1,59 млрд. яєць, поголів'я курей-несучок становило 6,7 млн. Виробництво сертифіковане за ISO 9001:2015, ISO 22000:2005 (HACCP) і FSSC 22000. Продукція "Овостар Юніон" затребувана у споживачів 55 країн світу, з 2015 року експортується до Європейського Союзу. З 2011 року акції "Овостар Юніон" котируються на Варшавській фондовій біржі.