Нове пакувальне обладнання дозволяє виробляти товар в упаковках від 250 до 1000 грам. Працюючи з різними цільовими сегментами покупців, компанія пропонує новинку як у В2С, так і у В2В лінійці. Для кінцевих споживачів продукція буде представлена в упаковці 500 г під брендом "ЯСЕНСВІТ", який вже добре знають і вибирають в Україні. Для сегмента B2B — HoReCa, кондитерські, пекарні та інші — буде представлена лінія ТМ OVOSTAR з фасуванням 1000 г. Ця лінійка може поставлятися в охолодженому та замороженому вигляді.

Розвиток продажів продукції з високою доданою вартістю — одне з ключових напрямків стратегії зростання "Овостар Юніон". "Коли кілька років тому, ми запропонували ринку рідкий яєчний продукт, багато галузевих експертів прогнозували, що попиту у кінцевого споживача на нього не буде, адже розбити і перемішати яйце не складно. Але вже 3 роки ми розвиваємо цей напрямок і бачимо, що люди не тільки звикли, але і проактивно шукають і вимагають рідкі яєчні продукти у адміністрацій супермаркетів. Це — зручно, швидко, смачно, а для спортсменів білок виступає ключовим джерелом протеїну", — говорить Юлія Фльорова, заступник генерального директора "Овостар Юніон".

Лінійка для кінцевого споживача ТМ "ЯСЕНСВІТ" включає 3 асортиментні позиції: яйце куряче, білок, омлетну суміш. В2В клієнти зможуть замовляти продукцію стандартної специфікації — яйце куряче, білок і жовток — а також яєчні суміші OVOMIX, що вже завоювали довіру європейських харчових виробників і HoReCa.

Обидві продуктові лінійки вже у жовтні будуть представлені на полицях ритейл-мереж METRO, Auchan, NOVUS, Сільпо, Таврія В, у деяких магазинах АТБ, а також на ринку "Столичний" (Київ), у роздрібній точці "ЯСЕНСВІТ". Також новий продукт планується поставляти на експорт. Одним з цільових регіонів для компанії є Близький Схід, який вже купує рідку яєчну продукцію у замороженому вигляді.

Упаковка нової лінійки виготовлена з комбінованого картону, виробленого з сертифікованих джерел деревини, і такого, що піддається вторинній переробці.

Раніше в асортименті "Овостар Юніон" були представлені рідкі яєчні продукти у пластиковій пляшці для індивідуального споживання: білок, яйце і омлетна суміш. Споживачами цієї продукції виступали заклади громадського харчування, невеликі пекарні і кондитерські, а також кінцеві покупці, у першу чергу, спортсмени.

Група компаній "Овостар Юніон" — вертикально інтегрована публічна холдингова компанія, один з провідних виробників курячого яйця і яєчних продуктів у Європі. У 2019 на птахофабриках "Овостар Юніон" зібрано 1,57 млрд. яєць, станом на 31 грудня 2019 року поголів'я несучки склало 6,7 млн голів. Продукція "Овостар Юніон" користується попитом у споживачів більш ніж 50 країн світу. Обсяг експорту яйця у 2019 році склав 46% від загального обсягу реалізації, сухих яєчних продуктів — 74%, а рідких — 47%. На підприємстві впроваджені такі прогресивні стандарти утримання птиці, як barn і free range. З 2011 року акції "Овостар Юніон" котируються на Варшавській фондовій біржі.